Silverfox

Stort varmt tack Karin som i lördags satte idéer i mitt huvud genom att börja prata om gråa hårstrån! Nu har jag suttit och kollat igenom nytagna bilder på mig själv och med CSI-noggranhet sökt igenom mitt hår efter gråa inslag. Problemet är att jag alltid har varit råttfärgad i håret och ibland kan det var en hårfin (nej jag kommer inte från Göteborg) skillnad mellan råttfärgad och silverräv.

JAG ÄR FÖR UNG FÖR ATT VARA SILVERRÄV!!!

Snälla, säg att jag är för ung för att vara silverräv... Karin du ville bara dra ned mig i skiten tillsammans med dig!


Eva Fröling - min nya stilikon?

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan, förlåt! Jag är så nere i föruttnelsetankarna så jag drar ner alla andra också!



Du är ingen silverräv, du är blond och vacker och framför allt ung!!!

2009-04-26 @ 21:49:56
Postat av: Anonym

Förlåt! Jag är så besatt av min egen föruttnelse så jag drar med mig andra i skiten, du är inte silverräv du är blond ung och vacker!!!



2009-04-26 @ 21:52:32
Postat av: Anonym

Jag fattar typ inte om jag har skickat inlägg eller inte!

2009-04-26 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0