A-kassa

T var på matchen mellan AIK och IFK Göteborg i måndags, och där körde klacken en ramsa jag tyckte var lite väl låg. Till er som inte är insatta spelar Tobias Hysén i Göteborg, som är son till Glenn Hysén, som i sin tur några dagar innan avslöjat att han fått sparken och går på a-kassa. Detta utnyttjar AIK-fansen och skriker "Tobbes farsa har inga pengar" i kör i typ en kvart.

Väldigt barnsligt och dessutom lite sorgligt tycker jag. Det är ju inte Glenns fel att han måste gå på a-kassa. Detta leder mig osökt in på att jag verkligen borde ta tag i den här med att skriva in mig på a-kassan också... Om Glenn kan bli av med jobbet kan det hända oss alla!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0