That's fucking teamwork!

Titta vad härligt och kul det är när vi båda bloggar! Let's keep up the good work!

Jag är inte säker på vad du varken ska ha min annons eller en scrapbook till? Typ samla alla härliga minnen då jag har sett ut som en nakenråtta på ett och samma ställe? Kul, verkligen. Min enda tröst i den här bittra annons-situationen är att ingen faktiskt kommer se den förutom de lokalt berörda.

Jag vet inte om ni andra har hängt med i kontroversen kring Kanye Wests barnsliga beteende på MTV-galan i söndags (som förövrigt visas i repris imorrn tror jag, det vill jag se...)? Kanye sprang nämligen upp på scen när Taylor Swift vunnit bästa kvinnliga video, bara för att slita ifrån henne mikrofonen och skandera hur fel han tyckte det var att Beyoncé inte hade vunnit istället.

Många har i alla fall upprörts över detta, och hur taskigt det var av Kanye att stjäla Taylors stora stund. Nu har till och med Barack Obama gett sig in i diskussionen, även om det inte var meningen att det skulle vara "on record". Kolla på klippet nedan för att lyssna på Barack när han kallar Kanye för "jackass". Han är för härlig den där presidenten.

"Cut the president some slack. I got a lot of other stuff on my plate." Haha...




/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag absolut äääälskar när Beyonce sen tar upp henne på scenen för att ge henne en chans att tacka! Hon är för härlig, tror inte för en sekund att hon är en bitchig diva, hon är fin och kärleksfull!

2009-09-18 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0