Fecke

Tack alla som kom och förgyllde min födelsedagsfest igår kväll! Lillan, du fattades oss!

Här kommer några bilder, min dator är så seg när jag ska förminska dem så orkar inte lägga upp fler än så här just nu...


Cuteness!


En väldigt misslyckad bild som Ewa skulle ta på oss, vilken hon tycker fångar essensen i våra respektive personligheter. Vet inte vad det innebär för mig, att jag är dryg?


Ewa agerade tequilaflicka.


Christopher hade den läskigaste mask jag har sett in my life!


Ewa var badass.


Pinata!!!


Snyft!


Joseph och jag var dramatiska på balkongen.


Drag på dansgolvet!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vilken javla fakke!! Ja, bitterheten forstarks for varje bild jag ser over att jag inte var dar. Nej, jag lag pa ett taggolv, utanfor en pissoar i nio timmar med dodslangtan. Men jag ar saklart glad for er skull att ni hade kul...

2011-04-18 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0