Kliar i fingrarna

Imorgon ska jag klippa mig, och som vanligt precis innan ett frisörbesök får jag alltid lust att göra något drastiskt som jag sedan fegar ur ifrån (och det hela slutar med att ingen ens ser att jag har varit hos frisören).

Så nu börjar jag så klart surfa runt för inspo och ÄLSKAR norska bloggerskan Ulrikke Lunds nyklippta page! Men är jag så där snygg? Nej. Har jag så där fint hår? Nej. Tycker min mamma redan att jag är "för tantig" för att träffa en kille som är yngre än mig? Ja.

Jag tror att svaren på dessa tre frågor settles it.



/Anna


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja, jag gor slag i saken och kommenterar pa alla inlagg nu. Men halla! Anna du ar ju tusen ganger snyggare an den dar malatna bruden. Men jag har ju a andra sidan valdigt svart for kempeglade norskar. De gar mig pa nerverna. Och whats up med att annso (hehe jag hade glomt ewas ragg anzo) tycker att du ar "for tantig"?

2011-04-28 @ 07:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0