Class, class, class!

Kollade in på Kissies blogg idag. Blev som vanligt chockad över hennes look, men slogs också av att hon nu ska försöka verka vara lite elegant. Typ "Jag är inte bara en fjortisbrud, jag har eleganthet i mitt liv också" (Hey, hon datade ju faktiskt Bobby från Mammas pojkar för inte så länge sedan). Typ äter skaldjursplatå på Sturehof... Det blir så pinsamt när det är uppenbart att det är det mest lyxiga hon kan tänka sig. Det är något så extremt nyrik ryss-aktigt över henne, är det inte?!

Samma sak när det kommer till hennes prat om resan till Bålsta hon ska göra i vecka 28, som jag misstänker egentligen innebär en resa till Båstad? För om det verkligen är en resa till Bålsta det rör sig om, vars tågstation jag passerade på väg till Västerås igår, är det i mitt tycke inte speciellt mycket att skryta om.



Hett resmål enligt Kissie?

/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha...

2011-07-01 @ 06:42:44
URL: http://skitochsaker.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA

Sjukkkkkkktttttttt roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-22 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0