Stort varmt tack!

Stort varmt tack för all respons på inlägget nedan! Kommentarsrekord nästan va? Blev dock inte så mycket klokare då ni alla hade olika åsikter och dessutom ändrade er! Va fan var det om liksom?!

Nu lutar jag i alla fall åt den orange med följande argument:

- Den orange har jag inte sett någon på stan med, den gröna och gula ser jag titt som tätt live och på bloggar.
- Orange känns inte för somrigt utan kommer funka med min päls (om jag vågar använda den) i vinter.
- Jag vill att den ska kännas relativt klassisk trots att den är färgglad då modellen ändå känns som att den kan funka lång tid framöver, och Hermés signaturfärg är ju typ exakt den orange färgen (och vad är mer klassiskt än Hermés liksom???).

På tal om något annat: Rebecka Simonson har ju lanserat en egen kollektion med kläder i sammarbete med Nelly, och allt är väl inte sådär jättesnyggt/smakfullt. Men skulle inte den här crazy pälsen vara något för dig?!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Geeee miiiiig!!! Jag känner att den ropar på mig! Visst??

2011-09-07 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0