Bästa kommentaren!

Fick den här oväntade kommentaren på det här ASGAMLA inlägget! Hade glömt att jag ens skrivit det.

"Jag ville väldigt gärna ha betyg när jag gick i sjuan och var för att man inskaffade det i sexan. Många av mina vänner höll med mig. Men i andra sidan så var vi smarta, duktiga elever som hade motiverats av detta. Lärde min inte ett piss före jag började få betyg och dessa gjorde att alla i klassen fick ett fantastiskt lyft i studiemotivering och resultat. vi lärde oss så mycket.
Så du har fel. Jävligt fel. Precis som allt du skriver i din
patetiska sosse blogg"

Hade aldrig kunnat ana att vår blogg väckte sådana kraftfulla känslor!!!


/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

HAHAHA! Patetiska sosse-blogg!!! Kul!!

2011-11-12 @ 20:41:38
Postat av: Karin

Åh! Vad spännande ändå! Gillar att Lisa inte hade något driv innan betygen, stackars liksom!

2011-11-14 @ 08:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0