A date with destiny

Ibland ser man fördelarna med mitt jobb. Speciellt nu när solen börjar komma och man får spatsera med en glass i handen på vägen till en söt(?) pensionär.
Detta var vad jag gjorde igår på jobbet i godan ro, när jag nästan mötte min framtida man. Bara så där. På gatan!
Jag hade en nära-musse-upplevelse!
Jag såg honom från långt håll på gatan, jag trodde nästan att det var en hallucination först, men nej. Han stod där med ett tv-team och intervjuade nån blond brutta (möjligen Ann söderholm) och var sötare än någonsin!
Om inte jag hade varit fet och gravid, och upptagen med att trycka in en glass i ansiktet, så hade han nog sett mig, avbrutit inspelningen, och friat.
Då hade inte jag suttit här idag. Tänk på det ni bara.
Så snabbt kan livet ändras,ibland söker ödet upp en. Som sagt, om jag inte hade varit så totalt frånstötande så att han inte ens lade märke till mig.
Men nästa gång blir det vi, jag bara känner det.

/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0