Bad parenting

Åh herregud, du missade ett riktigt höjdaravsnitt av Unga Mödrar ikväll (är jag tragisk som blev glad när jag såg att jag slutade redan sex idag på schemat så att jag inte skulle missa början?). Det efterblivna paret hade ju som sagt blivit anmälda, dessutom ett flertal gånger, men vägrade ändå att fatta att något var fel. Först trodde man ju att det var tjejen som var mest blåst, men killen verkar inte vara den vassaste kniven i lådan han heller (utöver att vara ett allmänt drägg). Dom tror att den som har anmält dem kan vara någon som är "avundsjuk". Hello självkritik!

Dessutom tyckte tjejen att det nu var anmälarens fel om deras förhållande inte skulle hålla. Nedan två exklusiva bilder från kvällen avsnitt!

image66

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0