Björn Gustafsson

Idag hade min jobbarkompis dotter sett Björn Gustafsson på stan och skickade ett sms för att berätta om det. Det verkar som att alla svenska tonårstjejer kollektivt blivit helt förälskade i honom! Var dom svältfödda på söta killar innan eller? Alla är som besatta efter ett par avsnitt av Parlamentet och lite inhopp i Melodifestivalen. Typ Måns Zelmerlöv och såna då? Idol-Ola? Dom har väl been around ett tag. Varför är det just Björn alla blivit helt galna i?

Dessutom undrar jag vad som är grejen med Björns frisyr? i början trodde jag det var något form av skämt, du vet när han gjorde den där brat-grejen på Youtube-klippet. Sen upptäckte jag att situationen verkade vara permanent. Det är typ helt mushroom-format där uppe och sedan flygiga lockar runt nacken? Om det är hans naturliga fall på håret känner jag verkligen med honom, jag vet hur det känns när en bad hair-day inte är ett undantag utan ett normaltillstånd. Men om han kämpar för den där looken förstår jag inte riktigt vad han är getting at.

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0