Callgirl i V

Idag var det en kund som glömde sin mobiltelefon i ett av provrummen. Smart som jag är började jag kolla bland uppringda nummer för att se om någon var inlagd som en familjemedlem eller liknande som man kunde ringa. Dock var inget av de uppringda numren inlagda, och telefonboken var helt tom utöver en "Felix". Jag rotade vidare till inkorgen för sms (Detta kanske är borderline för vad som anses vara för privat, men jag ville faktiskt bara hjälpa personen i fråga att få tillbaka sin telefon) och där var också bara anonyma nummer utöver tidsbokningar till denna "Felix". Är jag för inne i boken "Callgirl på Manhattan" som jag läser just nu, eller är detta jobbtelefonen tillhörande en bordellmamma med bara anonyma kunder? Antingen det eller någon technically challenged person som inte vet hur man sparar nummer.

Fick två blommor av T's familj som skulle överleva de konstant neddragna persiennerna i vårt sovrum, men nu kommer jag faktiskt ihåg att dra upp dem på morgnarna innan jag går. Dom ser rätt glada ut fortfarande!

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0