För mycket tid att tänka på oviktiga saker...

Mitt i-tunes är en sann skattkista.
Man vet aldrig vad som kan hända när jag öppnar det, det kan komma vilken låt som helst, och inte bara en gång har jag fått skämmas för mitt musikbibliotek. Finns det nån som bara har tuff musik hemma, och inte ens en enda liten skämslåt? Jag tror faktiskt inte det.
Men hur som helst så städade jag lägenheten idag när jag kom hem från jobbet, och då finns det så många härliga tillfällen att analysera mobbade låtar/låttexter/artister.
Idag vill jag ge Sean Kingston lite närmare uppmärksamhet, jag har valt ut några tvivelaktiga stunder i hans låtskrivande som jag skulle vilja dela med mig av till dig:

1. Låten "your sister", handlar om att han dejtar en tjej, men sen blir hot på hennes syrra..

"If I'm wrong oh I don't want to be right
I kissed your sister last night
It ain't my fault
I guess your sister's my type"

Ok Sean, du kanske ska vara tacksam att en tjej vill ha dig överhuvudtaget, och inte då gå runt och vara otrogen så fort hon vänder ryggen till. Och med hennes syster till råga på allt!

2. Låten beautiful girls... är det verkligen troligt att såna otroligt vackra kvinnor skulle vilja ha en minderårig liten bumbibjörn? Är inte det bara en dålig bortförklaring för att han aldrig får snygga tjejer?

3.Låten som jag inte minns vad den heter, men där han ska ta med sin dejt till "the hood", där han påstår att hon kan vara säker i de farliga kvarteren med honom som sällskap för att han är så gangsta. Hallå?
Jag skulle knappt våga gå till tvättstugan själv med honom.

Fortfarande, en tolvårig liten bumbibjörn.
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0