Hemgjort

Baserat på responsen på mitt inlägg om armbandet jag vill ha (två negativa kommentarer plus ett brådskande sms från mamma) har jag beslutat att ge köpet en second thought. Jag tror faktiskt jag ska bli pysslig och börja göra mina egna. Jag menar, dom jag köpte från Accesora (se tidigare inlägg) lär ju inte vara så svåra att knåpa ihop. Söta Freja från Top Model gör ju också smycken nu ju. Jättesöta verkligen, men ser heller inte de speciellt komplicerade ut om man har lite tid över och några berlocker...

image39

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha ha vad skrev mamma?
Jag förstod nästan att när jag skrev ut priset så skulle mamma bli upprörd..Sånt låter inte hon passera obemärkt..men jag blev faktiskt lite upprörd också!

2008-04-16 @ 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0