I can see the light

Nu känner jag mig oerhört nöjd med mig själv. Jag har städat och fixat hela dagen, och nu ser man golvet i lägenheten! Jag har också färgat håret, köpt biljetterna till Jay-z konserten, och fixat med min lägenhetsannons och lagt upp bilder på min numera fina lägenhet! Nu borde nån idiot vilja byta lägenhet med mig...
Jag måste säga att jag känner ljuset i mitt liv helt plötsligt. Det beror nog på flera saker, Jay-z konserten känns ju som ett skänk från ovan, Jag har ett datum när älskade Helena kommer hem, och har begränsad tid kvar att jobba!
Dessutom har jag en ren och fin lägenhet, och det är nästan vårväder!
Kan det bli bättre?
Snart ska jag träffa mamma, vi ska titta i en (enligt Mamma) het väskaffär vid hornstull, och sen hem och kolla på alla kvalitetsprogram på tv; Unga mödrar, den där komiska engelska serien om "slampan", och barnmorskorna.
Vad ska du göra ikväll för att klå det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0