Jonas Cramby

Jag tycker att Jonas Cramby är rätt rolig, du vet han som brukar skriva artiklarna i Cosmopolitan som heter typ "Saker du inte visste att din kille gör när du inte är hemma" eller "Vad män egentligen tänker när kvinnor tar första steget" och sånt i den stilen. Han skriver i alla fall för Café annars (här är hans blogg), vilket gör att jag i högre utsträckning kan njuta av hans texter i och med att vi brukar ha ett par nummer liggandes i fikarummet på jobbet.

Anyways, idag kollade jag igenom numret med Mats Sundin på framsidan och där hade denna Jonas skrivit en artikel om de nya manliga bitcharna, som i stället för bitch kallas mitch. Jag menar, redan där, hur kul är inte det? Mitch! Den optimala mitchen är tydligen Chuck från Gossip Girl.

I alla fall fanns det ett test som gick ut på att kolla om man var en mitch eller bara en helt vanlig bad boy. Det var kul.

Äsch, nu känner jag att det här börjar bli bloggmotsvarigheten till att återberätta ett roligt inslag i en tv-serie, det kommer liksom aldrig bli lyckat eller kul. Men om du vill ha ett gott skratt, kolla upp Café.

image50


/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0