Lunchbloggning

Jag älskar att jag har så nära till mitt nya jobb! Jag har hunnit hem, hunnit äta, kollat lite på Ellen, och nu hinner jag lägga in ett blogginlägg. På mitt förra jobb hann jag knappt fram i kön till McDonald's...

Ett minus med mitt nya jobb är alla manliga kunder. Fatta hur mycket jag måste hålla tillbaka tårarna när en söt gubbe vill testa ett par "fräscha sommarjeans"! Det skär i hjärtat och jag vill bara krama alla gubbkunder... Det värsta är att hjärtskärandet även gått vidare till yngre killar med det här jobbet. Typ tjugoåringar som ser jätteblyga ut och vill ha figurnära skjortor.

Dessutom MÅSTE jag sluta att beskriva detaljer på herrkläder som "söta". Det kommer av bara farten, men jag tror inte det är ett bra försäljningsargument när Krille 23 kommer in och jag kallar bröstfickorna på t-shirten han just provat "söta".

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åh herregud jag skulle börja störtgrina om en gubbe sa fräscha sommarjeans! Hur klarar du det?

2008-04-10 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0