Min blivande man

Jag tror verkligen att jag och Musse är som gjorda för varandra. Titta bara på den här bilden och se hur bra jag skulle passat in vid hans sida.( Inte i kockkläder då förstås, utan nåt läckert. Smal skulle jag vara också)
image16
Jag vet, det finns vissa skillnader i våra livsstilar; Jag är en ensamstående gravid kvinna som blir fetare och fetare, men som ändå åt tre wienerbröd idag. Han är en kampsportare med fast och vältränad kropp.
Men jag kan ha överseende med att han ibland ser lite lätt efterbliven ut, om han har överssende med min kropp som är i förfall.
Jag känner ändå att vi skulle få en vacker framtid tillsammans, jag och Musse.
Smaka på det bara; Ewa och Musse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0