Min framtid: Trailertrashmamma

Jag kom till en insikt när du kommenterade mina tatueringar, jag kommer bli en jävligt tacky mamma!
Jag kommer få min son att skämmas så många gånger, och innerst inne kommer jag njuta av det.. kommer han bli traumatiserad av mig?
Ja, jag kommer ha färggladast kläder av alla mammor på föräldramötena, stort rött hår och för mycket smycken. Jag kommer att dutty winea och försöka göra spindeln på discona, och kanske, kanske kommer jag ha en flummig pojkvän som har en tvivelaktig karriär (Tänk Dj..)
Borde jag bearbeta dessa sidor hos mig själv nu innan ungen kommer? Borde jag bli en sån där hurtig mamma med bugaboo-vagn med äckelregistreringsskylt på och vidrig "bebis"-tröja när jag är gravid?
Ska jag behöva flytta till hammarby sjöstad?
image14
Observera att på sidan jag hittade bilden så hade en tjej kommenterat dessa tröjor med; "Visst är de roliga?"
Nej. Nej.NEJ! De är inte roliga,söta eller spexiga.  Vidriga är ordet du söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0