Min underbara dag på Ikea

Åh herregud ikea.
Jag avgudar verkligen ikea, men samtidigt är det ju ett litet helvete att gå där bland alla jävla självgoda gravida skator, barnvagnskaravaner och diverse löst folk.
Jag och anna gick som ett fint lesbiskt par och körde på folk med vår vagn. Good times.
Tyvärr råkade vi hamna motströms i folkmassan vid blomavdelningen ungefär, och det var verkligen som scenen i clueless, "were on the freeway!!". Anna och jag skrek i panik och blundade och körde rätt igenom. Vi överlevde, men det var på håret.
Efter det var vi helt skakiga och var tvungna att fika lite.
Men nu har jag pimpat min balkong med blommor, filtar och ljus, och då känns det helt klart värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0