Misär misär

Unga mödrar brukar ju vara lite tragikomiskt i vanliga fall, men kvällens avsnitt var bara tragik rakt igenom..
Så mycket att förfasas över, så mycket mardrömsscenarion hur ens liv INTE får bli.

Social-anmälan-paret var och skulle storhandla mat, och det var ju fräscht. De är så white trash som man kan bli, och kommenterar hela tiden sina inköp med; "Nej, vi tänker aldrig på vad som är bra för vår son, vi bara köper" eller; "Nej, vi äter inte grönsaker, och vår son får ju det på dagis ändå"
Stackars barn! Han kommer bli ett sånt fetto. Dessutom fick man en härlig inblick i deras kylskåp, och det enda som fanns där var typ läsk.
Hon som fyllde tjugo fortsatte sin fest, och jag kan bara säga att om jag råkade hamna på det partyt skulle jag springa därifrån i panik. Det var som en fyllefest i åkersberga med ett gäng fulla moppekillar och deras flickvänner med blonderat hår. Fast den danska versionen.
Vad är det med danskar? De är som nordens engelskmän, och verkar alltid vara överviktiga ( Ja, jag skjuter med k-pist i glashus nu) och alkoholiserade. Eller är det bara de unga mödrarna? Hur kan de som gör serien titta på all denna misär utan att ingripa? Och varför klär sig social-fall-christina som en öststatsprostituerad?
Så många frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0