Snigel på ögat

Kommer du ihåg den där gången för jättelänge sedan på en av de årliga gårdfesterna på Vintertullstorget, när pappa blev lite på lyset framåt kvällen och en typ femårig flicka roade sig med att stoppa löv innanför hans glasögon? Jag kommer ihåg att jag typ skrattade så jag grät, pappa satt där som ett fån med en massa löv nedstoppade framför ögonen. Jag har nyligen börjat återuppliva denna storartade humor genom att stoppa ned varierande föremål bakom T's glasögon. Jag skrattar alltid i typ en halvtimma, men jag vet inte riktigt själv varför. Det är bara så sjukt komiskt. Se bara hur löjlig han ser ut med en vindruva bakom glasögat:

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0