Stiltips angående barnvagnar

Det blev lätt otrevlig stämning när jag och mamma var och kollade på barnvagnar. Mamma tycker självklart att jag ska ha en skrikig färg, såsom orange eller knallgrön. ( Och röd är ju alltid en mammafavorit..)
Jag tänkte helsvart, men skulle eventuellt kunna tänka mig med någon färgdetalj, typ beige.
image11
Eller är helsvart bättre? Man kan ju pynta den på något sätt så man känner igen den utanför dagis?
Vad tycker du? Olika färger finns på Odenplans barnvagar, check it out dude!

Kommentarer
Postat av: mormor

Stämningen i barnvagnsaffären var lung, avspänd.Ewa försöker bara göra historien roligare Försäljaren var inte min typ, så vi behövde inte anstränga oss att vara trevliga. jag undrar om han verkligen vill sälja barnvagnar, men på onsdag skall vi åter, vi får se om han känner igen oss

2008-04-05 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0