Vårtecken

Idag satt jag och Elina på en skabbig bänk utan vårt seven eleven och drack iskaffe i solen! Då är det banne mig vår! Gott var det också...jag drack snabbt upp min, och satt sen och dreglade över Elinas, och funderade om man kunde tigga till sig påtår. Det är fan inte konstigt att jag går upp i rasande fart...
Och alla mina gnälligaste panschisar har till och med varit på glatt (tolkningsfråga. De har inte hotat med att kasta sig ut genom fönstret i alla fall.) humör idag! Praise the lord.Praise the sun.

Andra härliga vårtecken är att galningarna börjar komma fram på stans gator. Visst, det finns knäppisar på vintern också, men vissa verkar faktiskt hålla sig hemma när det är kallt, och de kommer fram med solen..
Som idag på tunnelbanan när en härlig dam med tvåfärgat hår och ett målat ögonbryn, kom på tunnelbanan mot hagsätra och började skrika; " Fan finns det inte en enda svensk här eller? Vart är alla svenskar? Åk hem till era egna länder!"
Sånt får ju alla att må bra och vara bekväma, och sprider en sån varm och gemytlig vårkänsla. Tycker inte du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0