Glamour-brunt

Tack för den snabba feedbacken på föregående inlägg. Det här med brun hårfärg är en balansgång, jag vill ju egentligen ha lite guldbrunt, men då känns det som att det kommer bli lite mesigt med slingor som förra gången jag skulle skaffa lite brunare hår. Att det liksom inte blir all in så att säga. Och så vill jag ju ha Agnes-guldigt hår, inte glamour-modell-som-vill-bli-seriös-mesbrunt.

Därför känns nyansen Mandy Moore har lite mer ordentligt brun fast ändå inte svart-brunt... Eller? Detta är ett svårt beslut.




Kommentarer
Postat av: Ewa

är det bara jag som tycker att glamourmodellerna och agnes har samma hårfärg? Den kan nog lätt bli dassig..då är nog mandys bättre!

2008-12-30 @ 19:25:14
Postat av: Alina

Gott nytt år! :)

2008-12-30 @ 19:29:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Paulina

Älska hår :) kolla gärna in min blogg.

2008-12-30 @ 19:32:28
URL: http://nionoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0