Hair-issues

Jag känner mig inte helt tillfreds med min hårsituation just nu. Jag slits mellan om jag ska göra det mörkare eller ljusare, just nu känns det bara som något grådaskigt mellanläge. Jag vill liksom ha en mustig hårfärg!!! Såg Agnes på Idol-finalen och hennes hår är alltid så fint guldbrunt och svallande, sånt vill jag också ha! Mitt har blivit så utvattnat på något sätt. Jag måste ha någon annans nyktra åsikt om det här känner jag dock, det är svårt att ha perspektiv när det kommer till ens eget hår.

Ibland är jag liksom halvnöjd medan det känns som ett hopplöst fall andra gånger...

Hittade den här bilden från kanske tre år tillbaka, här ser mitt hår ganska brunt ut och det ser tjockt ut ändå ner i topparna. Typ sådär skulle jag vilja ha nu, vad gick snett?! Bry er inte om de rutiga skjortorna, det var en fest med Cowboy-tema...



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0