MEN HALLÅ?!

Varför har jag aldrig hört talas om det här förut?!

Jag har ju i princip bestämt mig nu för att göra något åt mina tänder, det känns som att jag inte kan skjuta detta på framtiden länge till. Så jag googlade runt för att hitta nån tandläkare som var extra snäll mot folk med tandläkarskräck, och hittade alltså information om att de nu kan laga hål med laser istället för borr! Tydligen känns det ingenting! Hittade dessutom information om att man kunde bli nedsövd, men det verkade lite överkurs till och med för mig. Det verkar mer vara för människor som blir rädda bara av situationen att någon tar i ens mun och håller på och grejsar. Jag är mer panikslagen av tanken på smärtan, det är den jag är livrädd för!

Fyfan, det här känns så bra. Antagligen är det mycket dyrare än vanlig behandling, men om det inte är helt orimliga priser är det faktiskt värt det! Tydligen har dom ju börjat använda tekniken även i folktandvården så sån skillnad kan det väl inte vara? Hittade en tandläkare i Västerås som tydligen använder sig av detta, ser han förtroendeingivande ut?



Tandläkaren Mats i V!

/Anna
 

Kommentarer
Postat av: Ewa

jag tycker mats ser sjukt läskig ut! Det kan bero på glajjerna, eller fåren på rocken...

2008-12-30 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0