Nordeas jävla internetbank

Betalade just ett antal räkningar, vilket i och för sig aldrig är speciellt trevligt. Upprördes dock återigen av hur extremt omständligt det är att använda Nordeas nya koddosa! Jag tycker den är skitjobbig, man måste slå i en kod här, en kod där, sen en ytterligare kod. Jag drar mig typ mer för att betala räkningar för att det är så störande att använda den där dosan än för att jag blir av med pengar.

Dessutom måste alltid T provocera mig genom att högljutt deklarera hur ENORMT smidigt han tycker att det är med dosan varje gång han sitter vid datorn för att betala något. Och jag vet att han bara gör det för att jag hatar den. Smidigt my ass.



Enda bilden jag hittade på fanskapet.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0