Odd Molly

Jag är lite tveksam till märket Odd Molly. Jag tycker dom gör en del fina saker (har ju en kofta själv) men hela den här tant-hysterin kring märket känns sådär. I alla fall såg jag en kofta därifrån som är hur fin som helst, men upptäckte att den kostade 3000:- så det kändes inte så jätteaktuellt längre. Men nu ser jag den bara därför överallt och känner att jag verkligen vill ha den! Måste kolla på jobbet om den går att beställa så jag får den till halva priset åtminstone, men den lär ju vara slut... Nån som vill ge den till mig i julklapp? Anyone?




Bild på koftan från webbutiken Sid&Sally.



Hannah Graaf har den!



Och Petra har den!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0