Summertime!

Även om jag faktiskt tycker att det är rätt mysigt med jul och lite snö just nu, kunde jag inte låta bli att längta tillbaka lite till värmeböljan i somras när jag hittade den här bilden på datan. Det är ett sällsynt tillfälle av badande i sverige för min del, mitt emot vattnet från där vi bor. Plus att vi åkte dit och badade på kvällarna efter mitt jobb, det vill säga sju halv åtta på kvällarna och solen fortfarande brände! Fy fan vad härligt det var!

Don't mind mitt löjeväckande utseende på bilden. Eller den mögliga bryggan. Eller det brunskimmrande vattnet.

Läser du Hannah Graafs blogg förresten? Jag gillar henne och är så glad för hennes skull att hon är gravid och ska få en liten dotter med en närvarande pappa för första gången! Det här inlägget om hur det gick till när hon fick sina två första barn är så sorgligt, vilka svin hon lyckats träffa.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0