Detta är inget skämt

Kollade just in Linda Rosings blogg för första gången (ja, jag är ensam hemma och uttråkad) eftersom jag läst så mycket om den och hennes viktnedgång. Bloggen var väl sådär, tills jag stötte på denna chockrubrik:

"Zlatans flickvän är min stilikon!"

What?!

Linda använde inte bara de bilder vi för några dagar sedan förfasade oss över för att illustrera vilken "stilikon" Helena Seger är, utan utvecklade det hela på följande sätt:

"Jag får ofta frågan på vem jag har som förebild? Ingen, brukar jag säga för det har jag faktiskt inte haft.
Förens tills idag. Men jag har en stilikon som jag ser upp till. Och det är Zlatans flickvän Helena Seger.
Fan, vad hon är snygg! Och titta på henne hela hon är så cool. Och jag älskar verkligen hennes klädstil.
Hon är utan tvekan det enda av dom Fotbollsfruarna som har klass och stil. Hon har ALLT!
Dom andra inkl Victoria Beckham har ingenting att komma med när det kommer till både stil och klass.
Gemfört med denna blonda svenska glammiga kvinna."

Älskar hennes klädsstil? Har stil och klass? Vad är det Linda ser som inte jag ser? I och för sig kanske Linda och jag har lite olika referensramar när det kommer till stil...



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag måste ju ge det till Linda, hon är på god väg att utveckla samma "klass" och "stil" som sin förebild... Ja herregud säger jag bara..

2008-06-26 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0