Årets första picnic!

Åh vilken underbar dag det har varit! Jag och lilla Anna hade picnic på djurgården idag, och det var det bästa jag gjort på lääänge!
Det är konstigt hur allt känns så mysigt och underbart bara man gör det ute, i solsken, medans om jag hade gjort exakt samma saker( Ätit, läst, vilat, ätit)  inomhus en regnig dag, hade det känns totalt misslyckat och bortkastat.
Det var blommor på ängen, glada söta hundar som sprang omkring och riktigt varmt, kan det bli bättre? Nu funderar jag och lilla Anna på att bli seriösa picnicare/solbadare och åka och köpa såna här ihopfällbara stolar så vi kan läsa i bekväm ställning, och eventuellt också en kylväska. Är det att ta det för långt?
Och vissa onda tungor på jobbet säger att jag inte får sola, och absoluuuut inte sola magen. Stämmer detta? Är det någon som vet?
Anyways, på denna picnic kom vi också fram till att vi är officiella manshatare nu. Efter noga övervägande och analyserande har jag kommit fram till att, ja, jag hatar nästan alla män mer eller mindre. De är roten till allt ont här i världen, så är det bara. Jag ska leva ensam och bli en gammal nucka.
Men jag har ju ett barn i alla fall!
image91
Så här mysigt kunde jag ha det! Förhoppningsvis skulle jag se lite fräsigare ut i stolen? Eller skulle jag se så här nördig ut i en solstol? Skulle jag komma upp ur den om jag väl satt mig?

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja det är just det ! Kommer du ur stolen, skall du välta den och rulla ur ? vad är det för fel på en hederlig filt ?

2008-05-09 @ 07:14:20
Postat av: Anna

Du ska snart uppfostra en man, tänk på det du!

2008-05-09 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0