Class, class, class!

Hittade den här länken hos Anna Hibbs. Kolla "Se alla bilder". Vem in their right mind inreder sitt hem så här?! Jag är på riktigt chockad av att detta är ett svenskt hem och inte typ ett... amerikanskt eller ryskt. Men jag skymtar en flagga på den första bilden som inte är svensk, men ser inte riktigt vad det är... Skådar mitt öga tyska färger? Det skulle ju i och för sig förklara saken. Är jag rasistisk nu?

Btw, gud vad jag har längtat efter att få använda den där rubriken!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Men gudars skymning! Jag fick typ ögonskador! Jag började titta på bilderna, men det var så psykiskt påfrestande att jag var tvungen att sluta efter halva. Jag klarade bara inte av det.
I wasnt prepared for this level of uglyness

2008-05-18 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0