Det ser ut som en bomb här!

Du vet hur mamma när vi var små sa att man alltid skulle ha snygga underkläder, ifall att man hamnade på sjukhus under dagen och de skulle bli tvugna att ta av en alla kläder? Idag önskar jag innerligt att jag inte är med om en olycka och någon är tvungen att gå in i vår lägenhet med någon huvudnyckel... Vår lägenhet är just nu motsvarigheten till att ha typ fläckiga trosor med en stor reva bak på sig när man hamnat på sjukhus. Det sorgliga är att jag städade i förrgår, jag vet inte vad som har hänt. I och för sig har T packat inför Tyskland och för att frigöra min resväska som han skulle låna vräkte jag ut allt innehåll sedan Valborg i en hög på hallgolvet. Det kan ha något med saken att göra.

Jag ska röja ikväll. Först ska jag jobba.

image81

/Anna

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag sa aldrig snygga underkläder jag sa RENA och HELA !

2008-05-05 @ 07:12:16
Postat av: Ewa

Ha ha, ja det gjorde hon faktiskt!

2008-05-05 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0