Fillingar

Jag kunde bara inte hålla mig längre när jag och helena gick på stan igår. Jag har ju alltid haft mamma med mig som har varit ett hinder från att köpa kläder till babyboy, men nu hade jag ingen som kunde hålla mitt skägg!
Jag var bara tvungen att köpa de här söta grodkalsipperna! Tänk hans lilla bjöjrumpa i de här..jag dör.
Jag köpte också matchande pyttesmå bodys till ( som axel sa var fula btw)
Helena och jag stod i butiken och målade upp små scenarion när han skulle kunna ha på sig dem, och hur gulligt de kommer bli. Alla andra mammor tittade på oss som om vi var dumma. Men jag blir helt knäpp av babykläder, det är bara för gulligt!


image107
image108

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, jag älskar grodmönstret!!!

2008-05-18 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0