Städmani

Jag är så nöjd just nu! Igår fick jag oväntad energi efter jobbet, och storstädade hela lägenheten. Jag sanerade badrummet med klorin, (efter att jag såg på rent hus att man kan få bölder i ansiktet av smutsiga handfat har jag blivit lätt manisk) och putsade och fejade! Nu är det fint som aldrig förr.
Det här kanske har nåt att göra med att de senaste dagarna har det kännts som om babyboy Milo ska komma när som helst, och min baby ska inte växa upp i ett äckligt hem!  Inga ansiktsbölder här inte, då kanske socialen uppmärksammar att min son ser ut som quasimodo, och sen gör de en husrannsakan, och ser mitt svarta handfat. Och tar honom ifrån mig!
Han har legat och tänjt och sträckt på sina små ben och bråkat hela helgen, och det har typ varit som att magen ska spricka. Jag känner mig inte on top of my game direkt. Ska han hålla på så här i två månader till blir jag tokig!
Men nu har jag tre (!) arbetsdagar kvar bara,  det känns för underbart för att vara sant, och jag ser fram emot att åka till V och hänga med min kära syster. Hon kanske inte längtar lika mycket, men jag ser fram emot vår kommande kvalitetstid!
Och imorgon kommer Helena till Sverige!!!!!

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänjt på sina små ben!!! Vad gulligt!!! Fast kanske inte när aktiviteterna pågår i ens egen mage...

2008-05-13 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0