Tatueringar

Idag berättade T att han funderar på att göra en tatuering. Redan där kände jag mig inte helt 100. När han sedan började visa bilder på Internet kring vad han hade tänkt sig för motiv visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Eller vad skulle du göra om din pojkvän sa på fullt allvar att han ville tatuera in detta på överarmen:

image109

Jag kunde på allvar inte avgöra om han skojade eller inte när han  visade den. Tyvärr var det inget skämt.

Men det blir värre.

Snart skulle han visa bilden han "verkligen bestämt sig för". En bild på en liekvinna. I kid you not! Det är mycket möjligt den mest smaklösa bild jag någonsin sett (ber om ursäkt för ränderna över bilden men den är väl kopieringsskyddad eller nåt, you get the picture).

Han funderar dessutom på att kanske göra några förändringar, som att "byta ut lien mot en hockeyklubba". Way to go att göra något smaklöst om möjligt ännu värre.

Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra om han går igenom med det här, han verkar helt övertygad. Hjälp mig!

image110

/Anna

Kommentarer
Postat av: SOFIE

HAHAHAHA! Vilket underbart inlägg *ASG*

"Han funderar dessutom på att kanske göra några förändringar, som att "byta ut lien mot en hockeyklubba". Way to go att göra något smaklöst om möjligt ännu värre."

...jag skrattar högt och förstår din vånda helt till fullo!!! ;-)

2008-05-21 @ 15:54:39
Postat av: Ewa

jag dör för att liekvinnan är så fugly!( Förlåt T om du läser detta..) Så brutalt. Vad skulle man göra? Skära loss tatueringen när han sov?

2008-05-24 @ 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0