Ebba von Sydows nya pojkvän!

Ebba von Sydow har (enligt mig) alltid känts lite så där Tyra Banks-asexuell. Man har aldrig riktigt kunnat föreställa sig henne med en kille på något sätt, kanske för att han man uppfattar henne som lite självcentrerad. I och för sig har jag hört att hon har haft ihop det med både Carl M Sundevall och Fredrik Virtanen, men det var bara lösa rykten.

Men nu är det andra bullar! I en krönika i Expressen häromdagen hintade hon att hon faktiskt dejtar någon för en gångs skull, och tydligen ska denna mystery man vara Johan Wiman. Du vet, han som hade det där programmet "Wimans" på ZTV för typ hundra år sen. Undrar vad han pysslar med nu för tiden? Förutom att vara Ebbas nya kille förstås?



Johan till höger

/Anna

Kommentarer
Postat av: Alva

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2012-03-18 @ 20:32:42
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0