Ewas håravfall del 2

Ursäkta följetången, men jag är lite smått besatt av tanken på att jag snart blir flintis. Jag inser att jag inte kan ha så här långt hår längre, för det ser bara ofräscht ut. Jag måste gå till en seriös frisör.
Vad tror ni om Hår 3000? Ja, jag är en tönt, men jag läste i Hanna Graafs mamablogg att hon brukar gå dit.
Jag tänker ju inte klippa tantkort, men det måste bli kortare, men mitt problem är ju mitt breda ansikte, jag kommer se ut som en man! Några frisyrförslag Anna?
Min dröm är ju att se ut så här:

Lika smal(eller kanske inte förresten) fast inte lika blond vill jag vara!
Men det är ju bara drömmar, jag skulle aldrig passa i sån frisyr..
Vad ska jag ta mig till? Hjälp mig någon!

/Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0