Jävla V!

Efter debaklet på Gina Tricot gick jag till Bikbok och upptäckte att det bara fanns ett jävla par av dom där paljettleggingsarna som jag vill ha kvar, i storlek L! Det är det jag hatar med den här staden, om det är slut i en butik kan man liksom inte bara gå och kolla i nästa. Så, alla vänliga själar därute (jag syftar främst på dig Ewa), om du skulle springa på ett par i medium vill jag ha dom!!! Lär ju vara slut överallt i nästa vecka när jag kommer till Stockholm för att alla jävla modebloggare skriver om dom... fuck it.

/Anna



Kommentarer
Postat av: Ewa

Men jag och karin var på vild jakt efter dem också, men de är helt slut!

2008-11-14 @ 16:48:45
Postat av: karin

dem är helt jävla fucking slut!!!! har letat som en heroinist på jakt efter nästa sil överallt!!!

2008-12-11 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0