Nytt försök

Jag ger inte upp kampen på en solsemester... Nu är siktet inställt på sportlovet istället, men bara en vecka. Tyvärr måste man ju åka längre för att få värme i februari, men nu har jag kollat in ett ställe i Egypten som verkar varmt och bra! Eftersom T och jag är typ två pensionärer kommer vår resa endast gå ut på att sola och bada och äta, och denna resa verkar fylla det syftet.

Hotellet är jättefint, de har en egen strand nedanför poolerna med egna solstolar, och det är ett all-inclusive-pris! Perfekt!

Vad tror ni? Jag har hört (av Sara bland annat) att Egypten är jobbigt då det är mycket försäljare och väldigt mycket inhägnade hotellområden, men om man inte har några ambitioner att ge sig ut och typ uppleva kulturen lär det ju vara bra för sol och bad och avkoppling, eller?





/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0