Pomme!!!

As you know har jag länge (alltid) velat ha en hund, men mycket har stått i min väg. Dels tidsaspekten men även det faktum att jag tycker ALLA hundar är fantastiskt söta och ser det som en omöjlighet att bara välja en enda ras. Lösningen finns förstås i att bli familjen Osbourne och typ skaffa tio olika, men där kommer ju tidsaspekten in igen.

I alla fall tror jag att jag slutligen kommit till insikt om vilken ras jag väl ska satsa på när jag känner att min livssituation tillåter en valp. Den har alltid legat på topp 5, men efter att ha kollat in Jan Sulockis blogg där han fotar sin nya lilla puppy kan jag inte blunda för mina känslor mer...

Jag måste ha en Pomeranian!!!



Kolla in hans kategori "Hunden", ni kommer svimma!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Och vem är jan sulocki? släkt med rederiet-kim?

2008-11-02 @ 17:39:19
Postat av: mamma

Neeej!Tänk vad som händer med den pälsen, ja du vet när och hur !!

Jaaaa! jag är gärna hundvakt !

2008-11-03 @ 07:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0