Urspårning

Ibland kan jag totalt spåra ur på Youtube, speciellt när jag inte har något bättre för mig. Som ikväll t ex. Mina grannar måste tro att jag har blivit dumpad eller nåt som spenderar en lördagskväll med att lyssna på en kavalkad av tårdrypare, men när jag väl börjar kan jag inte sluta! Det började relativt oskyldigt med "Nothing Compares" med Sinead O'Connor för att sedan fortsätta med Evanescence "My immortal" men sedan spåra ur totalt med "My heart will go on" och "When you're gone" med specialgjord video med Titanictema. När jag sedan ändå redan satt och grät framför datorn för mig själv gick jag all in med "Du måste finnas" och tänkte på när det var ett reportage i Expressen om en begravning efter tsunamin när den låten hade spelats av mamman till ett barn som hade dött. Ja, du fattar.

Nu ska jag ta och göra nåt mer konstruktivt. Som att diska.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0