Dagens skämt

Idag utspelade sig följande bisarra episod på jobbet:

Medelålders kvinna: (till mig) Jag måste bara säga vilken otroligt fin hy du har!
Jag: Eh, va?
Kvinnans typ 25-åriga dotter: Åh, det tänkte jag också på när jag kom in!
Jag: Eh, va?
Medelålders kvinna: Jag har precis gått en kurs där jag fick lära mig att man inte ska hålla inne med komplimanger!

Det var ju verkligen jättegulligt av dom, synd bara att dom uppenbarligen måste vara synskadade. Alltså, jag vet, man ska kunna ta emot komplimanger, men det här var ju bara helt sjukt. Jaja, får väl tacka den heltäckande effekten av L'oreals mineralpuder för det då.

BTW, en eloge till Jennifer Lopez som visar upp sig offentligt i våtdräkt kort efter graviditet!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha ha ha! jag förstår din förvåning, no offence, jag menar inte att du inte har fin hy, men om någon sa så till mig skulle jag skratta dem rakt upp i ansiktet. Det var snällt sagt dock.

2008-09-16 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0