Anna the paparazzi

OBS! Extrem psycho/stalker-varning på följande inlägg!

Idag när jag kom hem över gården såg jag det: Det perfekta fototillfället. Alla var på plats. Ensamma pappan, den lille sonen, OCH hunden. Och dom blåste såpbubblor tillsammans! Jag sprang upp till lägenheten och visste vad jag var tvungen att göra. Smygfota.

Jag hoppas att du uppskattar denna ansträngning från min sida. Jag kan säga att det inte var lite förnedrande att krypa i köksfönstret för att fånga den lilla familjen (som du skulle kunna bli en del av) på bild.

Följande fotoserie lyckades jag fixa:


Hunden springer fritt medan ensamma pappan sitter vid kanten av gräset.


Jag hittade zoomknappen. Hunden luktar på den lilla sonen. En av blommorna i köksfönstret i förgrunden, i äkta paparazzi-style.


Hunden, lilla sonen och ensamma pappan fångade tillsammans på bild.


Ensamma pappan tittar mot kameran och jag tror att han har upptäckt mig. Uppdraget avbryts.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0