Back of bitch!

Det känns löjligt att blogga när jag är hemma, men du har ju gått och lagt dig so what to do.

Jag läste om det här uttalandet från Gisele Bundchen och hajade till lite, men visste inte riktigt vad jag skulle tycka. Jag har ju inga barn själv och vet inte riktigt hur det känns, men jag tror inte jag skulle vara helt ok om min ex-mans nya fru uttryckte sig så. Så jag tänkte höra med dig som faktiskt är mor.

Re-cap för alla er som inte har nån aning om vad jag snackar om:
Den amerikanska fotbolls-hunken Tom Brady var gift med skådespelerskan Bridget Moynahan (för övrigt Natasha i Sex and the City), men lämnade henne för ovan nämnda supermodell Gisele när hon var gravid. Bridget födde sonen Jack, som nu Gisele snackar vitt och brett om i Vanity Fair:

"I understand that he has a mom, and I respect that, but to me it's not like because somebody else delivered him, that's not my child. I feel it is, 100 percent. I want him to have a great relationship with his mom, because that's important, but I love him the same way as if he were mine."

Jag vet inte om jag skulle vara helt lugn med att min sviniga före detta mans nya tjej beskrev MIN son som "100 procent hennes". Eller?



/Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0