Forsaljare...

Innan jag kom hit till Egypten tankte jag typ att forsaljare, ja det kan ju vara jobbigt. Men det ar ju bara att ignorera... Efter att par dagar har pa plats har jag fatt ata upp det. Dom ar sa jakla jobbiga!!! Och det ar synd, for allt annat ar hur mysigt som helst. Dessutom har jag med mig T, som verkligen inte fattar konceptet "ignorera" utan typ maste stanna och forklara for personen varfor vi inte vill ha nagot.

Samma sak pa hotellet, det typ kryllar av anstallda som har noll att gora, och bara vantar pa en chans att fa servera nagot, sla upp ett parasoll, eller bara vinkla ens solstol lite. Och nar det da kommer en servitor vid poolen och fragar om vi vill ha nat, skulle T bara kunna saga nej tack och le. Men nej, da ska han forklara att vi inte vill ha nagot pa grund av att vi snart ska ata lunch pa en restaurang i narheten. Det enda som servitoren som knappt kan engelska hinner uppfatta ar sa klart ordet "lunch" och ar typ "Yes Yes" och springer och hamtar en massa menyer. Suck.

In other news: Jag ar knallrod pa brostet trots 30 i solskyddsfaktor. T ar helt galen och har ingen respekt for solen, jag far tvangs-smorja honom hela tiden!

Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej mina barn i solen ! Tänker på er varje dag ! Finns det mat att äta för Tobias ? Kramar

2009-04-05 @ 07:19:43
Postat av: Anonym

Ja, mycket mat finns det att valja pa! Gar ingen nod pa honom i det avseendet!

2009-04-05 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0