Garderobsrensing part 1

Håller på att rensa ur garderoben lite smått, och needless to say är det rätt ångestframkallande. Detta är nämligen ingen frivillig åtgärd, utan en tvungen sådan då jag helt enkelt inte får plats med nåt mer utan att placera det i högar på golvet. Och jag har så jävla mycket skit som jag aldrig använder, och ÄNDÅ kan jag inte göra mig av med det! Jag behöver terapi...

Dessa saker kommer dock hivas om ingen vill ha det i första omgången. Ewa svara ikväll om det är nåt du vill ha så tar jag med det imorrn.


Tweedkjol som är alldeles för liten men säkert passar dig (kunde ha den för ett och ett halvt år sedan) plus två linnen från Gina Tricot som är använda en gång var då de är så smala att jag får panik när jag har på mig dem. Stl S.


Prickig tunika/topp från Saint Tropez samt grön topp med paljetter från Vila.


Aprikos tröja från Saint Tropez, aldrig använd. Kolla med mamma om hon vill ha den, den är stor i storleken och hennes färg. Grått långt linne med silverstenar. Om ni undrar så ja, plaggen går att stryka, det har bara inte blivit gjort på väldigt länge.

Återkommer kanske senare ikväll med mer grejer, men just nu känns det bara som att jag vill lägga mig ner och sova. Garderobsrensningar är utröttande!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

bring it to me!!! Jag vill ha allt!(trots att min garerdob också är överfull..)

2009-04-24 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0