Grundlurad i Farsta centrum

Jag skulle handla lite idag i farsta centrum i godan ro,tänkte köpa ett par läckra hängselshorts till Wilton, och mat till mitt och Lailas pajparty ikväll.
Direkt när jag kom in i centrumet blev jag påhoppad av tre sliskiga telefon-killar, och på nåt sätt blev jag pålurad ett två-årsabonnemang och en telefon!!!
Hur kunde detta hända, undrar ni kanske?
Jag skyller på sömnbrist. Och de var så jävla påflugna att jag inte kunde uppbåda styrkan att säga nej helt enkelt. Jag gick därifrån med en dålig känsla i magen av att ha blivit lurad.
Telefonen har en sån där touchscreen till råga på allt, och jag kommer aldrig mer klara att skicka ett sms, just so you know.
Ewa- Fett blåst.

Men snygg är den.


Sen köpte jag en liten söt solhatt åt Wilton för att pigga upp mig.


/ Ewa

Kommentarer
Postat av: mamma

Är du tokig flicka ! Du har ju Görans telefon . Nu prövar jag ett sms och ser om du kan svara

2009-04-27 @ 15:36:23
Postat av: Anna

Haha, jag vet hur det känns. Tvåårsabonnemang känns väl sådär men telefonen är ju skitbra. Petra har samma och är jättenöjd! Men jag har två år på mitt också och det har redan gått över ett år, det går snabbare än man tror.

2009-04-27 @ 17:04:40
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0