Infor min stundande fodelsedag...

Eftersom varken mamma eller Ewa bemodat sig att svara pa vad de vill ha for presenter drar jag slutsatsen att ni inte vill ha nagra. Kanske lika bra det, allt ar anda mest konstiga grejer. Igar kopte vi dock en vattenpipa, och T kom verkligen in i det har med att pruta! Vi gick fran ett absolut sistapris pa 350 ned till 220 med lite fula tricks. Vi blev sakert lurade anda men vi kande oss nojda. T's lite bortkomna look till en borjan funkade till var fordel, sa saljaren gick pa alla logner han sen drog till varfor vi inte kunde betala 350 som vi fran borjan hade sagt.

Angaende presenter kan jag ju frascha upp era minnen infor min stundande fodelsedag: En spannande resa, en minidator, en Orbitrek fran tv-shop samt Chanelsolglasogon (se tidigare inlagg). Nytt pa min lista ar en kuvertvaska fran "Maharani of Tirapunji" som en kund hade med sig in pa jobbet forra veckan. Sa himla snygg! Hon berattade att dom fanns pa Bella Vista som ar en ratt dyr affar i V (Gunnel vet) sa jag trodde den var asdyr, men sen nar jag googlade lite sag jag att dom kostar mellan 500 och 1000! Helt overkomligt med andra ord! Jag har till och med dromt om den har i Egypten, jag dromde en mardrom i natt att dom var helt slut i butiken, haha!


Master-prutaren med sin solhatt!


Min drom(i ordagrann bemarkelse)vaska!

Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ni blev ju lätt blåsta,dåligt prutat!

Jag vill bara förklara mitt dåliga kommenterande, min dator har gått sönder! jag känner mig helt avskuren från omvärlden!

Men ni verkar ha det sweet iaf, och snart ses vi igen!

Puss puss

2009-04-06 @ 21:00:15
Postat av: mamma

grattis grattis på födelsedagen ! Puss puss

2009-04-07 @ 05:15:53
Postat av: mamma

Scarf eller halsduk i någon färg jag är snygg i vore nice !

puss och grattis igen

2009-04-07 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0